گراواتار

تبلیغات چریکی یا بازاریابی پارتیزانی

تبلیغات چریکی که نام دیگر آن بازاریابی پارتیزانی است، به دنبال راهکارهای نوین و نوآورانه و خلق ایده های جذاب برای جلب توجه مخاطبان می باشد. این نوع از تبلیغات سعی دارد که با کاهش هزینه ها و افزایش جذابیت تبلیغ به طوری که از تکرار و تقلید بپرهی…
گراواتار

چگونه هویت بصری مناسب برند خود تعریف کنیم؟

برند چهره سازمان شماست و هر چه اصول هویت برند بهتر رعایت شود این چهره جذاب‌تر و موجه‌تر خواهد شد. در واقع برخورد اول مشتریان و سازمان از همین طریق است. هویت بصری برند هویت بصری تمام اجزایی است که مخاطبان قادر به مشاهده آن هستند. حال مخاطبا…
گراواتار

صدا و لحن برند

امروزه بیشتر از همیشه افراد در جستجوی برندهای قابل اعتماد هستند. برندهایی که مأموریت (Mission)، صدا (Voice) و لحن (Tone) واضح و ثابت در طول زمان داشته باشند. توسعه این ویژگی‌ها برای یک برند تاثیر زیادی بر دست یافتن و ارتباط با مخاطبانش دارد…
گراواتار

با مشتری عصبانی چه کنیم؟

یکی از سخت ترین شرایط فروش زمانی رخ می دهد که با مشتریانی ناراضی مواجه شوید. در این رابطه اگر سریعا اوضاع را تحت کنترل درنیاورید، این مسئله حتی بر روی سایر مشتریان نیز تاثیر بدی را به همراه خواهد داشت، با این حال سوال اصلی این است که چگونه م…
گراواتار

ترندهای بازاریابی تا سال 1400

تولیدکننده اگر بازاریابی اُصولی و پایدار همراه با استراتژی نداشته باشد، در نهایت به فروش موفق نخواهد رسید و در نتیجه موفقیت را لمس نمی‌کند. امروزه دغدغۀ بسیاری از تولیدکنندگان و خصوصاً کسانی که می‌خواهند در فضای تولید وارد شوند، این است که تولید جواب نمی…
گراواتار

تکنیک‌های اثربخش در کمپین اینستاگرام مارکتینگ

۱. داشتن هدف هوشمند (SMART) هدفی که برای فعالیت‌های کمپین خود در نظر می‌گیرید باید مشخص، قابل ارزیابی، قابل دست‌یابی، واقع‌بینانه و زمان‌مند باشد. برای نمونه فرض را بر آن می‌گیریم که هدف شما افزایش تعداد دنبال‌کننده‌ها در اینستاگرام است؛ می‌توانید هدف خود…
گراواتار

ارزیابی اثر بخشی تبلیغات در اینستاگرام

موفقیت هر کسب‌وکار یا تخصص در اینستاگرام برای فروش، منوط به شناخت درست اجزا و فرآیندهاست. ارزیابی ابعاد تبلیغ ساختار تبلیغ قابلیت اقناع کیفیت تبلیغ ارزیابی ابعاد رسانه ارزیابی محبوبیت ارزیابی مشارکت مخاطب ارزیابی اثرگذار…
cdn

درباره CDN ،آموزش راه اندازی

با استفاده از cdn میتونیم  با سرعت بیشتری به داده های مورد نیاز دسترسی داشته باشیم. شبکه تحویل محتوا یا همون cdn با استفاده از سرورهایی که در سرتاسر دنیا توزیع شده و با توجه به موقعیت جغرافیایی کاربر از طریق نزدیک‌ترین سرور به کاربر محتوای ذخیر…
فونت نستعلیق در اینستاگرام

فونت نستعلیق در اینستاگرام

فونت اینستاگرام در پشتیبانی از زبان فارسی محدودیت‌های زیادی را به همراه دارد. در این مقاله قصد داریم تا تغییر فونت اینستاگرام را آموزش دهیم که فقط در گوشی های ios  کاربرد دارد . روش اول : اپلیکیشن  instagram rocket duplicate را نصب و اجرا ک…
گراواتار

آموزش گراواتار : همه چیزهایی که یک بلاگر باید بداند [با اطلاعات دقیق]

گراواتار من را میتوانید در کنار عنوان مقاله مشاهده کنید . واژه Gravatar درواقع مخفف Globally Recognized Avatar است که به‌طور رسمی این‌گونه ترجمه‌شده است: شکلک‌های شناخته‌شده، منظور از این عبارت این است که: آواتاری که شما برای ایمیلتان انتخاب م…