تکنیک ABCDE در دیجیتال مارکتینگ

تکنیک ABCDE در دیجیتال مارکتینگ

تکنیک ABCDE در دیجیتال مارکتینگ

اولین قانون موفقیت در هر کاری ، تمرکز است یعنی جهت دادن تمام انرژيی ها به سمت یک نقطه و سپس حرکت مستقیم به آن نقطه بدون نگاه کردن به چپ یا راست .

ویلیام ماتیوز

قبل از شروع کار و سرمایه گذاری هاب خورد و کلان روی فعالیت خود در فضای اینترنت  ، هر چقدر بیشتر برنامه ریزی و تعیین اولیت کنید تبلیغات کار آمد تری  را می توانید با بازخورد بیشتری انجام دهید.  شیوه ABCD  یک تکنیگ قوی برای تعیین اولویت ها است که شما میتوانید هر روز از آن استفاده کنید .

بدین صورت که روزانه لیستی از هر آنچه که باید در روز بعد انجام دهید ، تهیه کنید و روی کاغذ بیاورید و با توجه به توضیحات زیر کارها را اولیت بندی کنید

A : ایده پرازی قبل از شروع یک تبلیغ مهمترین مساله ایست که باید بیش از پی به آن توجه کنید ، با افراد با تجربه صحبت کنید  نقطه نظرات آنها استفاده کنید و بررسی بازار هدف و بررسی شیوه های تبلیغاتی مختلف در اینترنت و انتخاب بهترین آن برای تبلیغات خود

A1 A2  A3…  فعالیت های ذکر شده را میتوانید بر اساس اهمیت اولویت بندی کنید

B :  استفاده از نظرات کاربران بخش هدف

C : بررسی بازدید های هر یک از شیوه های تبلیغاتی

D : برآورد قیمت ماهانه  هر یک از شیوه های تبلیغاتی

E :  استفاده از تبلیغات رایگان چند روزه

 

نکته  : هیچ گاه قبل از انجام کارهای A به سراغ کارهای  B نروید .

قدرت اراده خود را جهت  اصرار ورزیدن ر انجام کار A1  تا پایان آن استفاده کنید .تفکر شما در جهت تحلیل موشکافانه کارها سکوی  جهش شما به سمت سطوح بالاتر موفقیت و خود باوری احترام و غرور شخصی خواهد بود .

 

مطلب در تاریخ 4 تیر 1396 به روز شده است

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.