اهمیت تصویر در فروش اینترنتی محصول
در فروشگاههای زنجیرهای، مغازهها یا مراکز خرید وقتی مشتری بهدنبال کالای خاصی باشد، میتواند بین قفسهها یا پشت ویترین رفته و کالا را از نزدیک ببیند؛ دیدن کالا شامل اندازه، شکل، کیفیت ساخت و مواردی از این دست میشود. اما راهکار در فروشگاههای آنلاین چیست؟ راهکار مناسب ارایهی تصاویر گویا از کالا یا درصورت لزوم ویدیو است. وجود ویدیو برای محصولات اگرچه مفید است، اما درحال حاضر در فروشگاه دیجیکالا ضروری نیست، در عینحال یک کالا باید تصاویر گویا و مناسبی داشته باشد تا کاربر دچار سردرگمی نشود.
هنگام بارگذاری تصویر اصلی به نکات زیر توجه کنید:
- حجم عکس اصلی حداکثر 1MB و ابعاد آن 1280×1280 پیکسل است.
- عکس اصلی دارای پسزمینهی کاملا سفید رنگ است.
- عکس اصلی، نمای کلی کالا با جزییات را نشان میدهد.
- تصویر اصلی کالا باید تا حد ممکن به لبههای کادر نزدیک باشد.
- عکس اصلی نباید هیچ سایهای داشته باشد.
- زاویهی عکاسی تمامی کالاها در عکس اصلی تا حد ممکن از روبهرو است.
منبع:دیجی کالا
مطلب در تاریخ 13 تیر 1400 به روز شده است
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟در گفتگو ها شرکت کنید!