چگونه یک برند جهانی درست کنیم ؟
چگونه یک برند جهانی درست کنیم ؟
تجربیات john j memonnell
برای ایجاد یک برند جهانی تجزیه و تحلیل دقیق و برنامه ریزی از عوامل اساسی موفقیت محسوب می شود.
یک هویت با ثبات برای برندتان حفظ کنید.
حتی اگر خودتان را با ارزشها و الگوی مصرف بازار هدف وفق داده باشیم.
شبکه های فروش غیر منتظره را کشف کنید.مانند فروشگاه های فرودگاهها که معاف از مالیات هستند.
مطلب در تاریخ 25 اردیبهشت 1397 به روز شده است
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟در گفتگو ها شرکت کنید!