برند جهانی

چگونه یک برند جهانی درست کنیم ؟

تجربیات john j memonnell
برای ایجاد یک برند جهانی تجزیه و تحلیل دقیق و برنامه ریزی از عوامل اساسی موفقیت محسوب می شود.
یک هویت با ثبات برای برندتان حفظ کنید.
حتی اگر خودتان را با ارزشها و الگوی مصرف بازار هدف وفق داده باشیم.
شبکه های فروش غیر منتظره را کشف کنید.مانند فروشگاه های فرودگاهها که معاف از مالیات هستند.

برای نمایش ویدئو کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *