ارزیابی اثر بخشی تبلیغات در اینستاگرام

موفقیت هر کسب‌وکار یا تخصص در اینستاگرام برای فروش، منوط به شناخت درست اجزا و فرآیندهاست.

ارزیابی ابعاد تبلیغ

  • ساختار تبلیغ
  • قابلیت اقناع
  • کیفیت تبلیغ

ارزیابی ابعاد رسانه

  • ارزیابی محبوبیت
  • ارزیابی مشارکت مخاطب
  • ارزیابی اثرگذار
  • ارزیابی احساس مخاطب

ارزیابی ابعاد مرتبط با برند

  • وفاداری به برند
  • نگرش پیشین به برند
  • اعتماد به برند

ارزیابی تاثیرات روانی تبلیغ

  • تحریک
  • همدلی
  • آشنایی
  • جنسیت
  • اعتماد
  • ادراک
    مصرف‌کننده، متوجه مفهوم پیام تبلیغات نمی‌شود، مگر آنکه آن را درک نموده باشد. بازاریابان حرفه‌ای برای تعیین سطح درک ، از آزمون‌هایی نظیر تست یادآوری استفاده می‌شود. مصرف‌کنندگان ، چیزهایی که درک نموده‌اند را به یاد می‌آورند.
0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *