۶ ابزار رسانه های اجتماعی برای صرفه جویی در وقت شما

6 Social Media Tools to Save Your Time
۶ ابزار رسانه های اجتماعی برای صرفه جویی در وقت شما
به محتوای صفحه ستاره دهید

اکثر شرکت ها در حال حاضر در چندین سایت رسانه های اجتماعی حضور دارند و مدیریت همه این حساب ها می تواند دشوار باشد، به ویژه اگر تعداد زیادی از افراد را دنبال کنید یا صفحات و گروه های مشغول فریب و مراقبت را دنبال کنید. ابزارهای رسانه های اجتماعی زیر، مراقبت از پروفایل های رسانه های اجتماعی را بسیار ساده تر خواهد کرد.

۶ ابزار رسانه های اجتماعی برای صرفه جویی در وقت شما

۱٫ Hootsuite

Hootsuite یک برنامه مبتنی بر وب است که به شما امکان می دهد پروفایل های رسانه های اجتماعی خود را به عنوان بخشی از یک تیم مدیریت کنید. Hootsuite به عنوان یک داشبورد رسانه اجتماعی عمل می کند که باعث می شود پیغام های نام تجاری را ردیابی کنید، پیام های برنامه ریزی شده را مدیریت کنید و پروفایل های رسانه های مختلف اجتماعی را در یک مکان مدیریت کنید. شما می توانید آژانس رسانه های اجتماعی خود را به حساب HootSuite خود دسترسی داشته باشید و به راحتی آنچه را که انجام می دهید بدون نیاز به ورود و خروج از بسیاری از پروفایل های مختلف مشاهده کنید.

ابزار تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی Hootsuite به شما یک دیدگاه عمیق در مورد کارهای رسانه های اجتماعی شما می دهد.
مدیریت تمام شبکه های اجتماعی خود و برنامه های ارسالی برای انتشار در آینده را مدیریت کنید.
پیدا کردن مخاطبان خود را در مورد نام تجاری خود و گفتگو کنید.
مجموعه ای از بیش از ۸۰ برنامه کاربردی به شما کمک می کند تا دسترسی اجتماعی خود را افزایش دهید. ابزار رسانه های اجتماعی برای Instagram، YouTube، Reddit، و Marketo، درست در داشبورد رسانه های اجتماعی.
برخی از ویژگی های پیشرفته تر Hootsuite هزینه می کنند، اما اگر درمورد رسانه های اجتماعی جدی هستید، سرمایه گذاری ارزشمند است.

۲٫ SocialPilot.co

حساب توییتر: socialpilot_co
یک ابزار رسانه های اجتماعی برای همه سایت های رسانه های اجتماعی. شما می توانید تمام پروفایل های رسانه های اجتماعی خود را به SocialPilot متصل و شروع به ارسال در هر یک از شبکه های اجتماعی از یک رابط متحد. شما همچنین می توانید یک بروز رسانی واحد ایجاد کنید و آن را چند بار در تمام شبکه های اجتماعی خود ارسال کنید. وقت خود را از طریق پست کردن بر روی تمام سیستم عامل های اجتماعی به صورت جداگانه هدر ندهید. برنامه برای ماه ها پیش، مناطق مختلف زمانی، به طور عمده. ابزار تجزیه و تحلیل مفید برای درک آنچه در حال کار است. نام تجاری سفارشی فیس بوک برای سفارشی کردن حضور شما. تیم ها و همکاری پیشنهادات محتوا و خیلی بیشتر

۳٫ Ifttt (If This, Then That)

۵ زمان صرفه جویی در ابزار رسانه های اجتماعی، پس از آن، تلفظ “صفت”، اگر این، سپس آن را می گوید. این ابزار رسانه های اجتماعی برای انجام خودکار وظایف مختلف طراحی شده است – برای مثال، اگر عکس بگیرید و آن را با Instagram ارسال کنید، سپس این ابزار این عکس را دانلود کرده و آن را به پوشه Dropbox خود ذخیره می کند، اطمینان حاصل کنید که همیشه پشتیبان گیری از تصاویر مهم را داشته باشید. شما می توانید Ifttt را راه اندازی کنید تا همه شبکه های اجتماعی مهم را پیوند داده و به صورت خودکار بسازید و زمان و فشار زیادی را صرفه جویی کنید.

۴٫ Dlvr.it

Dlvr.it یک سرویس رایگان است که برای شما آسان است برای ارسال پیام به خدمات رسانه های اجتماعی آسان است. شما می توانید آن را برای پیوند خوراک RSS به فیس بوک، توییتر، وبلاگ Tumblr و دیگر خدمات استفاده کنید. شما می توانید Dlvr.it را برای استفاده از هر سرویس URL shortening تا زمانی که دارای یک API منتشر شده است تنظیم کنید، و شما می توانید هشتگ ها را اضافه کنید، فرکانس ارسال را کنترل کرده و طیف وسیعی از گزینه های دیگر را تنظیم کنید. Dlvr.it به شما گزارش های منظمی در مورد فعالیت فید ها که تنظیم کرده اید ارسال خواهد کرد.

Hootsuite سرویس خود را برای برنامه ریزی پست ها دارد، اما اگر تعداد محدودی از سرویس هایی را که می توانید به Hootsuite اضافه کنید، استفاده می کنید، سپس با استفاده از Dlvr.it گزینه خوبی است – این برنامه رایگان است و تا به حال ثابت شده است.

 

۵٫ Tweetdeck

۵ زمان صرفه جویی در ابزار رسانه های اجتماعیTweetdeck یکی از مشهور ترین ابزار مدیریت توییتر است. TweetDeck رابط با API توییتر به کاربران اجازه می دهد تا ارسال و دریافت توییت و مشاهده پروفایل. این برنامه از چندین حساب پشتیبانی می کند و برای تقریبا هر پلتفرم، از جمله دستگاه های تلفن همراه در دسترس است. Tweetdeck زندگی خود را به عنوان یک پروژه نرم افزاری مستقل آغاز کرد، اما توییتر آن را در سال ۲۰۱۱ به فروش رساند، و به همین ترتیب، “استاندارد صنعت” مشتری توییتر را به وجود آورد.

۶٫ توییتر analytestwitter anaytics

حساب توییتر: توییتر (doh!)
آمار رایگان در حساب توییتر خود. اندازه گیری و افزایش تاثیر شما در توییتر. فعالیت توییتر – اندازه گیری تعامل و یادگیری نحوه ایجاد توییت های خود را بیشتر موفق. کاوش منافع، مکان ها و جمعیت شناسان پیروان خود را. پیگیری نحوه عملکرد کارتهای توییتر درایوها، نصب برنامه ها و بازدیدهای مجدد.

۶ Social Media Tools to Save Your Time

Most companies have a presence on several social media sites these days and managing all of those accounts can be difficult, especially if you follow a lot of people, or have busy fan pages and groups to look after. The following social media tools will make looking after your social media profiles a lot easier.

Make sure you check out our huge list of Social Media Tools

۱٫ Hootsuite

Hootsuite is a web-based application that makes it easy for you to manage your social media profiles as part of a team. Hootsuite serves as a social media dashboard that makes it easy to track brand mentions, schedule messages, and manage multiple social media profiles all in one place. You can give your social media agency access to your HootSuite account, and easily see what they’re doing without having to log in and out of lots of different profiles.

  • Hootsuite’s social media analytics tools give you an in-depth view of how your social media efforts are working.
  • Manage all your social networks and schedule messages for future publishing.
  • Find out what’s your audience saying about your brand and engage them.
  • The collection of more than 80 applications help you increase your social reach. Social media tools for Instagram, YouTube, Reddit, and Marketo, right in the social media dashboard.

Some of Hootsuite’s more advanced features cost money, but they’re worth the investment if you’re serious about social media.

۲٫ SocialPilot.co

Twitter account: socialpilot_co
One social media tool for all social media sites. You can connect all your social media profiles to SocialPilot and start posting on each of the social networks from one unified interface. You may also create a single update and have it posted multiple times on all your social networks. Don’t waste your time by posting on all social platforms individually. Schedule for months ahead, different time zones, in bulk. Useful analytics tools to understand what’s working. Custom Facebook branding to customize your presence. Teams and collaboration. Content suggestions and much more.

 

۳٫ Ifttt (If This, Then That)

5 Time Saving Social Media ToolsIfttt, pronounced “Ift”, stands for If This, then That. This social media tool is designed to automate various tasks – for example, IF you take a photo and post it with Instagram, THEN this tool will download that photo and save it to your Dropbox folder, ensuring that you always have backups of important pictures. You can set up Ifttt to link and automate all of the major social networks, saving you a lot of time and stress.

۴٫ Dlvr.it

Dlvr.it is a free service that makes it easy for you to automate the posting of messages to social media services. You can use it to link RSS feeds to Facebook, Twitter, Tumblr, and other services. You can set up Dlvr.it to use any URL shortening service as long as it has a published API, and you can add hashtags, control the frequency of posting, and set a range of other options. Dlvr.it will send you regular reports about the activity of the feeds you have set up.

Hootsuite has its own service for scheduling posts, but if you’re hitting the limit of the number of services that you can add to Hootsuite, then using Dlvr.it is a good option – it’s free, and has proven reliable so far.

۵٫ Tweetdeck

5 Time Saving Social Media ToolsTweetdeck is one of the most well-known Twitter management tools. TweetDeck interfaces with the Twitter API to allow users to send and receive tweets and view profiles. It supports multiple accounts and is available for almost every platform, including mobile devices. Tweetdeck started life as an independent software project, but Twitter bought it in 2011, making it, in a way, the “industry standard” Twitter client.

۶٫ Twitter analyticstwitter anaytics

Twitter account: twitter (doh!)
The free statistics in your own Twitter account. Measure and boost your impact on Twitter. Tweet activity – measure engagement and learn how to make your Tweets more successful. Explore the interests, locations, and demographics of your followers. Track how your Twitter Cards drive clicks, app installs, and retweets.

source:dream grow

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *