بهترین هاست برای سایت وردپرسی

, ,

بهترین هاست برای سایت وردپرسی با توجه به تجربیات من به یک شرکت خلاصه نمیشود با توجه به اینکه از شرکت های مختلفی چون رادکام ، میهن وب هاست، هاست ایران ، برتینا ، گنجه هاست ، سون هاست ، طلاهاست و پارس سرور ، پنتا سرور هاست تهیه و استفاده کرده ام لذا بهترین گزینه با توجه به اینکه شما چه میخواهید بسیار اهمیت دارد.
اولویت هایی برای انتخاب هاست مطرح میشود ازجمله :

  1. منابع هاست
  2. امکانات اضافه هاست
  3. پشتیبانی هاستینگ
  4. قیمت هاست با توجه به حجم
  5. پشتیبانی های ویژه در زمان های خاص مانند فیلترینگ هاستهای خارجی
  6. امکان ارتقا

بهترین هاستینگ را باید با توجه به اولویتتان در موارد ذکر شده انتخاب کنید ولی انتخاب من شامل سه گزینه است که با ذکر مشکلات احتمالی مطرح میکنم

شرکت سون هاست از شرکتهایی است که تمام خدمات بالا را ارائه میدهد . مواردی که در مورد شرکت سون هاست مطرح است عدم پاسخ گویی تلفن ولی در هر صورت هیچ شرکتی به صورت تلفنی به صورت کامل پشتیبانی نمیدهد و در بیشتر مواقع در نهایت شما باید تیکت ارسال کنید و در این مورد هم پاسخ گویی سریع تیکت و همچنین پاسخگویی آنلاین از ویژگی این مجموعه است . همچنین اگر شما ادانی به هاست خود اضافه کنید و قصد تمدید آن را نداشته باشید بدون اطلاع قبلی سرویس اصلی شما معلق خواهد شد که این مورد هم از ویژگی منفی عجیب این شرکت بود.

شرکت هاستینگ طلاهاست هم دومین گزینه من برای خرید هاست است . از مواردی که در بالا مطرح شد امکان ارتقا منابع در این مجموعه وجود ندارد و باید سرویس جدید تهیه کنید با امکانات مورد نظر و این ویژگی منفی در کنار قیمت بسیار مناسب در مقایسه با دیگر هاستینگ ها، ssl رایگان روی هاستینگ ها و پشتیبانی حرفه ای که هم به صورت تلفنی و تیکت انجام میشود. پشتیبانی ویژه تغییر هاست آلمان به ایران در این مجموعه در کمترین زمان و بدون هزینه انجام میشود و این مورد امکان ویژه ای بود که در شرایط خاص از سوی هاستینگ اجرا شد .

شرکت هاستینگ پنتا سرور هم سومین گزینه من برای خرید هاست است. مهمترین ویژگی این شرکت هاست های مقرون به صرفه است، قیمت این هاست ارزانترین هاست با توجه به منابع خوب آن است، پشتیبانی خوبی ارائه میدهند، اما تنها نکته ای که مطرحه ممکنه قطعی هایی کوتاهی در پاسی از شب تجربه کنید و آپدیت هاست بدون اطلاع قبلی انجام میشه، مشکلی نداره اما هر شرکتی مزایا و معایت خودشو داره .

تجربه انتخاب بهترین هاست برای سایت وردپرسی بعد از طراحی بیش از 80 سایت از نظر من این است و اگر شما تجربه ای دارید لطفا در نظرات برای من و دیگر دوستانی که به دنبال هاست وردپرس خوب هستند ، به اشتراک بگذارید .

با احترام به همه شرکت های هاستینگ

مطلب در تاریخ 28 دی 1402 به روز شده است

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.