۲۱ راه هوشمند برای افزایش ارزش وب سایت

۲۱ راه هوشمند برای افزایش ارزش وب سایت
۵ (۱۰۰%) ۱ vote

موضوع ارزش وب سایت ،بسیاری از نظرات متضاد را جذب می کند!

بسیاری از محاسبات “ارزش وب سایت” به اصطلاح آنلاین وجود دارد که ادعا می کنند به شما می گویند که وب سایت شما چقدر ارزش دارد! در مورد آن فکر کنید – چگونه می توان  ادعای ارزش گذاری کرد  ، بدون دانستن درآمد و سود ؟

جای تعجب نیست که صاحبان وب سایت گیج می شوند!

اگر شما یک وبلاگ دارید، یک سایت تجارت الکترونیک، سایت آمازون ، سایت تولید کننده سرب و یا هر نوع وب سایت در اینجا هستند:

۲۱ راه هوشمند برای افزایش ارزش وب سایت

نکته: مهم نیست اگر قصد دارید وب سایت خود را بفروشید یا در واقعنه، اطلاعات زیادی در اینجا وجود دارد که به شما کمک می کند یک کسب و کار بهتر ایجاد کنید.

بگذارید با این اندیشه شروع کنیم …

طرح خروج شما چیست؟

چه کسی تجارت کسب و کار شما را خریداری می کند؟

چرا کسب و کار شما را خریداری می کنند و برای چه مقدار؟

یک دوست عاقل یک بار گفت:

بزرگترین اشتباه یک کسب و کار کوچک این است که فکر می کند مانند یک کسب و کار کوچک است.
اگر هدف شما یک خروج موفق با مجموع جمع آوری پول در بانک است، پس فکر کردن و عمل کردن به عنوان یک کسب و کار کوچک یکی از اولین چیزهایی است که شما باید از انجام آن جلوگیری کنید!

میلیون ها دلار (یا پوند، یا یورو یا هر ارز دیگر) به طور تصادفی به دامن شما نمی رسد.

چیزهای زیادی وجود دارد که می توانیم در اینجا اضافه کنیم – اما شاید مهمترین چیز این است که بدانیم که خریداران بالقوه شما چه هستند.

حتی اگر ممکن است سالها در آینده باشد، اکنون وقت آن رسیده است که رادارهای خریدار، ارتباط برقرار کنند تا با آنها ارتباط برقرار کنند.

دانستن بزرگترین بازیکنان در بازار و درک اهداف خود ارزشمند است، زمانی که آن را برای پیدا کردن خریداران برای وب سایت شما می آید.

 

  1. To Increase Your Website Value, Start With the End In Mind
  2. Use Diversified Traffic Sources

  3. Create Unique Evergreen Content

  4. Secure Domain variations | Major Social Media Extensions
  5. Increase Website Worth Through Testimonials and Star Ratings

  6. Get A Premium Domain Name

  7. Inbound Link-building (Backlinks)

  8. For Maximum Website Value Turn Your Website Into a Hub

  9. Keep Good Records

  10. Make Sure To Optimize Your Website For Mobile Access

  11. Use Great Copywriting

  12. Use Multiple Monetization Channels

  13. Guest Posts | Write For Authority Websites

  14. Create A Sales Funnel

  15. To Add Website Value – Build An Email List!

  16. Make Use Of Original Image & Video Content

  17. Deliver Your Content Through a CDN

  18. Use an SSL Certificate (HTTPS)

  19. Use Personalized Content

  20. Build A Network of Internal Links

  21. Ensure You Have High-Quality UI/UX Design

 

 

از منابع ترافیکی متنوع استفاده کنید
وبلاگنویسان و صاحبان کسب و کار آنلاین در مورد افزایش حجم زیادی از کسب و کار از جستجوگرها، و یا فیس بوک و یا هر چه که آخرین روش ترافیک داغ است.

اما اگر گوگل دیگر سایت شما را دوست نداشته یا به طور ناگهانی در فیس بوک تبلیغات کند، هزینه آن دو برابر می شود. پس کجا هستید؟

خریداران متقاضی وب سایت ها و سرمایه گذاران آنلاین ارزش کسب و کار شما در وب سایت را کاهش می دهند اگر بیشتر درآمد شما / ترافیک از یک منبع درآمد کسب کنید.

داشتن بیشتر ترافیک خود را از یک منبع تنها به تغییرات آینده در الگوریتم های موتور جستجو، افزایش رقابت و سایر عوامل آسیب پذیر می کند.

تنوع در ترافیک نیز یک عامل است که الگوریتم های موتور جستجو به طور فزاینده ای بیشتر و بیشتر در نظر گرفته می شود.

شما باید سعی کنید از بسیاری از منابع زیر استفاده کنید:

جستجو (گوگل، بینگ، یاهو و غیره)
رسانه های اجتماعی (فیس بوک، ردیت، توییتر، یوتیوب، و غیره)
مستقیم
RSS ها
وب سایت های شریک
سایر وبلاگهای خاص صنعت
انجمن تخصصی صنعت
تبلیغات PPC

ایجاد محتوای منحصر به فرد همیشه سبز
در طول چند سال گذشته، بازاریابی آنلاین از “خروجی” به “بازاریابی” ورودی منتقل شده است. برای شما، این به این معنی است که شما باید مشتری خود را آموزش دهید، نه فقط به او و یا او.

محتوای منحصر به فرد یکی از بهترین روش های ارائه مطالب آموزشی در مورد صنعت شما است که به مشتری اطلاع می دهد و نیازها و نگرانی هایش را مورد بررسی قرار می دهد. علاوه بر این، از طریق چنین محتوا، می توانید خود را به عنوان یک مقام در صنعت خود قرار دهید. داشتن یک وبلاگ یکی از بهترین روش ها برای ارائه محتوای خود است.

در صورت امکان محتوای شما نیز باید “همیشه سبز” باشد – به این معنی که ترجیحا باید در موضوعاتی باشد که بعید به نظر می رسد در آینده به طور قابل توجهی تغییر کند. محتوای Evergreen همچنان جذابیت بازدیدکنندگان را حتی در آینده درازمدت حفظ خواهد کرد و مشتریان جدید را تولید خواهد کرد.

شما می توانید بسیاری از نویسندگان محتوا را برای کسب و کار خود از طریق پلت فرم های رایگان مانند:

Upwork.com
Freelancer.com
Guru.com
برای نمونه ای از مطالب همیشه سبز، این پست IncomeDiary را از سال ۲۰۱۲ بررسی کنید – افکار موفقیت

بیش از ۵ سال بعد این پست هر روز این ترافیک وب سایت را به ارمغان می آورد!

تغییرات دامنه ایمن | برنامه های بزرگ رسانه های اجتماعی
با استفاده از بسیاری از پسوندهای دامنه در دسترس امروز، دشوار است، بدون اشاره به غیر عملی و پرهزینه برای ایمن هر پسوند دامنه.

توصیه ما – با تمرکز بر حداقل ضامن .com و همچنین دامنه محدوده دامنه شما [e.g.co.uk و .com.au]

سپس اگر جدی در مورد نام تجاری خود نیز امن باشید .net و .org

خریداران وب سایت تحت تاثیر قرار گرفته و اطمینان حاصل می کنند اگر شما تمام پسوندهای دامنه اصلی را برای نام تجاری خود داشته باشید.

اگر شما Startup هستید، یک مکان عالی برای چک کردن هر دو ترکیب نام دامنه و در دسترس بودن نام کاربری برای رسانه های اجتماعی NAMECHECKR

در جستجوی تست در زیر، خواهید دید که دسته .com به علاوه توییتر در دسترس نیست – در حالی که گسترش .net، فیس بوک و یوتیوب هستند.

خریداران وب سایت دوست دارند ببینند که شما [نام تجاری] خود را در تمام کانال های رسانه ای مهم اجتماعی امن کرده اید.

داشتن یک نام کاربری متفاوت در فیس بوک در مقایسه با Twitter یا YouTube، ایده آل نیست.

باز بودن در هر کانال رسانه های اجتماعی غیر عملی است – تمرکز بر روی BIG مانند توییتر، فیس بوک، یوتیوب، Pinterest و لینکدین. به طور خلاصه، خودتان را در کانال های رسانه های اجتماعی که اغلب مشتریان خود را مکررا می گذارید، ایجاد کنید.

بسیاری از رسانه های اجتماعی را می توان به صورت خودکار – اما ما هر چیزی اسپم و یا BOTS خزنده در سراسر اینترنت را دوست دارم برخی از هشتگ ها را نادیده بگیرد!

ناگهان فیس بوک یا حساب های توییتر از دست دادن شیوه های اسپم محسوب می شود راهی برای کاهش ارزش وب سایت!

راه عالی برای خودکار سازی رسانه های اجتماعی شما این است که از IFTTT استفاده کنید

به عنوان مثال، با IFTTT، شما به راحتی می توانید INSTAGRAM را به طوری که هر زمانی که شما یک پست انجام می دهید، همچنین به توییتر، صفحه فیس بوک خود و حساب Pinterest ارسال کنید.

با بهینه سازی بازاریابی و حضور رسانه های اجتماعی شما، ارزش وب سایت شما را سریعتر افزایش می دهد

وب سایت را با توجه به مشتریان و امتیازات ستاره افزایش دهید

اثبات اجتماعی یک تاکتیک ضروری است.

این باعث ایجاد اعتماد با مشتریان شما می شود، و احتمال بیشتری دارد که آنها را به انجام خرید تبدیل کنند. همچنین اطلاعاتی را که ارائه می کنید، قابل اعتماد تر نشان می دهد.

و هیچ راهی بهتر برای اثبات اجتماعی از طریق استفاده از توصیفات و رتبه بندی ستاره ای وجود ندارد.

با قرار دادن توصیفات در وب سایت شما، ارزش وب سایت شما به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

مشتریان به راحتی می توانند با نام تجاری خود ارتباط برقرار کنند، در صورتی که متوجه حضور فعال دیگری از دیگران می شوند.

کارآفرین تکامل یافته امروز نه تنها یک محصول را ارائه می دهد بلکه تجربه ای را ارائه می دهد!

چگونه از خرید شما از یک رقیب متفاوت است؟

این تفاوت است که بزرگترین افزایش ارزش وب سایت را ایجاد خواهد کرد!

اسکات کوک، یکی از بنیانگذاران Intuit آن را درخشان:

“مارک دیگر چیزی است که ما آن را به مصرف کننده می گوئیم – این چیزی است که مصرف کنندگان به یکدیگر می گویند.”
به همین دلیل توصیفات و تأییدیه ها هنگام ایجاد ارزش وب سایت ضروری است.

یک دامنه حق بیمه دریافت کنید

نام دامنه حق بیمه، نام کوتاه، به یاد ماندنی، آسان به طلسم است که در پسوندهای محبوب مانند .com به پایان می رسد. آنها بیشتر از دامنه های معمول هزینه می کنند (اغلب خیلی بیشتر) – به این دلیل که بیشتر آنها به ترافیک وب سایت هدایت می شوند.

همچنین، هنگامی که به نام تجاری و قدرت می آید – مالک دامنه کلیدی کلیدی (به ویژه .com) ارزش زیادی برای یک کسب و کار می افزاید. شما می توانید از این دامنه های حق بیمه برای اشاره به وب سایت اصلی خود و یا ایجاد وب سایت های جدید در آنها که تعریف کسب و کار شما. همچنین به شماره ۸ زیر مراجعه کنید – وب سایت خود را به یک هاب تبدیل کنید

تجربه من:

در اوایل سال ۲۰۰۰، من مجموعه ای از سایت های موفق تولید سرب را در ساخت و ساز در خانه اجرا کردم. همانطور که این کسب و کار موفقیت آمیز بود، ما در تعدادی از دامنه های کلیدی کلیدی سرمایه گذاری کردیم که به اقتدار و شهرت کسب و کار ما افزوده شد. این استراتژی وقتی که ما در نهایت کسب و کار را به فروش رساندیم، بسیار خوشحال شدیم.

و حتی نباید یک اصطلاح واضح قوی عمومی باشد – از این مثال را بررسی کنید:

SumoMe برای نام دامنه Sumo.com 1.5 میلیون دلار می پردازد

به دست آوردن یک دامنه حق بیمه که مربوط به صنعت یا محصولات شما می شود، مزیت رقابتی قابل توجه و پایدار را به شما می دهد.

نام دامنه کیفیت همچنین می تواند به وب سایت شما کمک کند رتبه بندی بالاتر در نتایج موتور جستجو را به دست آورد، به شما بیشتر دید و افزایش ارزش وب سایت خود را.

برای خرید نام دامنه حق بیمه، می توانید به هر یک از بازارهای زیر مراجعه کنید و شرایط کلیدی در صنعت خود را جستجو کنید:

Flippa.com
Sedo.com
Auctions.godaddy.com
Register.com
یا یک کارگزاری مانند lumis.com
از همه پیشنهاداتی که برای افزایش ارزش وب سایت ایجاد می کنیم این یکی از مهمترین دلایل هزینه است – اما اگر شما یک کسب و کار موفق داشته باشید و در مورد ساخت یک نام تجاری با ارزش باشید، این یکی از بهترین چیزهایی است که می توانید انجام دهید.

درج لینک ساخت (پیوندها)
دریافت لینکهای برگشت از وبسایتهای معتبر و معتبر عالی راهی برای ایجاد ارزش است. به طور کلی، به شما کمک می کند تا دو چیز را به دست آورید.

اول، گرفتن بک لینک از وب سایت های بسیار معتبر و معتبر باعث می شود که دامنه خود را معتبرتر کنید. مقام عالی به این معنی است که شما در نتایج جستجو موتور بالاتر قرار دهید که در نتیجه ترافیک بیشتری و درآمد بیشتری کسب می کنید.

دوم، بکلینک ها، تنوع منابع ترافیک خود را با اضافه کردن ترافیک ارجاعی، افزایش می دهد.

این دو مزیت در یک راهکار است!

راه خوبی برای شروع پیوند ایجاد این است که به گفتگو در وبلاگ های دیگر در صنعت خود بپیوندید، از طریق پست های مهمان محتوای دیگر وبسایت های دیگر در صنعت خود را ارائه دهید و لینک ها را از سایت های شریک دریافت کنید.

برای حداکثر ارزش وب سایت، وب سایت خود را به یک هاب تبدیل کنید
یکی از دوستان خوب کپی رایت من، یک بار به من گفت که به محض اینکه یک محصول برنده یا پیشنهاد او را کشف کرد، «خود را گم می کند».

موفق به ایجاد نسخه های پشتیبان می شود – و استراتژی دوست من این بود که در این مثال او با ایجاد یک محصول مرتبط اما نه یکسان “با خودتان رقابت می کند”. (این می تواند یک محصول برتر با ویژگی های بهتر و گران تر و یا حتی محصول پایین تر با ویژگی های کمتر و ارزان تر)

هاب مرکز فعالیت است. اگر شما می توانید وب سایت خود را به مرکز صنعت خود تبدیل کنید، این یک دارایی استراتژیک تبدیل خواهد شد. شما می توانید با دسترسی به منابع حیاتی صنعت خود از طریق سایت یا مجموعه ای از سایت های مرتبط به آن دست یابید.

در بند ۶ بالا – ما بر مزایای خرید دامنه های حقوقی تأکید داریم.

به عنوان مثال، اگر آنها ۶ کلمه های کلیدی هستند که پیشنهاد محصول شما را ارائه می دهند و بیشتر یا همه آنها را به عنوان .com می شناسید، به طور پیش فرض یک HUB ایجاد می شود و به عنوان مقام برتر شناخته می شود.

آموزش مشتری ضروری است

آموزش مشتری می تواند در قالب محتوای خود، پیوندهایی با سایر رهبران صنعت بسیار قدرتمند و همچنین مکان هایی باشد که مشتریان می توانند در آن شرکت کنند.

تا زمانی که مشتریان می توانند به همه چیزهایی که از وب سایت شما نیاز دارند حرکت کنند، به این هدف دست می یابید.

حقیقت این است که همیشه کسانی هستند که سعی می کنند شما را تقلید کنند – و مگر اینکه شما یک مفهوم قادر به ثبت اختراع داشته باشید، سخت است که از خودتان محافظت کنید. کارآفرین موفق این را می داند و مطمئنا همه چیز را نیز می تواند برای محافظت از مالکیت معنوی خود (IP)

در واقع یک راه دیگر برای اضافه کردن ارزش وب سایت، ایجاد IP (دوره ها، نرم افزار، سیستم) مربوط به وب سایت شما است. اگر شما می توانید نشان دهید که شما این کار را انجام می دهید و با موفقیت از خود محافظت می کنید، خریداران تشویق می شوند و به احتمال زیاد به شما پیشنهاد قابل توجهی می دهند.

صحبت کردن از کپیکت ها در اینجا یک ویدیو فوق العاده با کیفیت ۲٫۱۵ دقیقه است که برای اشتراک گذاری خیلی خوب است.

رکوردهای خوب را نگه دارید

آمادگی خود را برای خرید خریداران آماده کنید – به ویژه در مورد مالی، قانونی و دقت مطالعه در وب سایت.

اگر وب سایت خود را با توجه به قصد فروش آن به یک روز در اختیار دارید، این نوع اطلاعات به نوک انگشتان شما خواهد رسید.

نگه داشتن سوابق مالی برای یک وب سایت نسبتا ساده است – فقط مطمئن شوید که اگر برای مثال، شما بیش از یک وب سایت داشته باشید که تمام درآمد مربوط به هر وب سایت به وضوح در حسابداری شما تعریف شده است. به همین ترتیب با هزینه. این مهم است اگر شما فقط در مورد فروش برخی از وب سایت های خود و نه همه آنها را برنامه ریزی کنید.

به همین ترتیب پیگیری ترافیک و منابع ترافیک با گوگل آنالیز بسیار ساده است.

مجددا مطمئن شوید که آیا وب سایت های متعددی وجود دارد که می توانید هر ترافیک وب سایت را به صورت جداگانه نشان دهید.

آیا اسکلت در گنجه وجود دارد؟

اختلاف نظر با شرکای تجاری سابق، اختلاف نظر با تامین کنندگان؟ صورت حساب های پرداخت نشده؟ مشتریان ناراضی؟

نبوغ نباشید و فکر کنید که فرایند رسیدگی به این موارد “این مسائل” را کشف نخواهد کرد.

در واقع هیچ چیز باعث می شود که یک خریدار بیش از این احساس شما در تلاش برای پنهان کردن چیزی است.

یک خریدار معقول نیاز به افشای شما را به عهده می گیرد که مسئولیت آن را برای هر گونه مسائل ناشناخته ای که بعد از فروش به پایان می رسد، می پردازد. هر دلیلی برای افشای همه چیز از راه دور قانونی یا منفی – حتی اگر فکر می کنید این مهم نیست.

در واقع، افشای مسائل بیشتر احتمال دارد که یک خریدار بالقوه در خرید کسب و کار وب سایت احساس اعتماد به نفس کند.

 

 

۲۱ Smart Ways To Increase Website Value
By: Barry Dunlop Topics: Blogging More posts about: Buy and Sell Websites
The subject of website value – attracts a lot of conflicting opinions!

Worse still, there is a multitude of so-called online “website value” calculators that claim to tell you how much your website is worth! Think about it – how can any website claim to give you a website valuation, without knowing your revenues, your profit?

No wonder website owners get confused!

If you own a blog, an eCommerce site, an Amazon FBA site, a lead generation site or any type of website here are:

۲۱ Smart Ways To Increase Website Value
Special Note: No matter if you intend to sell your website now, or indeed never sell, there is much information here that will help you build a better website business.

#۱ To Increase Your Website Value, Start With the End In Mind
It was Stephen R. Covey in The 7 Habits of Highly Effective People, who in habit #2 introduced us to “starting with the end in mind’.

This one ‘simple strategy’ makes the difference when it comes to building website value – but it is often overlooked!

Fact is – you are never going to build website value and worth without first acknowledging it and stating it as a GOAL.

So let us start with this thought…

What is your exit plan?

Who will buy your website business?

Why will they buy your business and for how much?

A wise friend once said:

The Biggest Mistake A Small Business Can Make Is Thinking Like A Small Business
If your goal is a successful exit with a life-changing sum of money in the bank, then thinking and acting like a small business is one of the first things you will need to stop doing!

Millions of dollars (or Pounds, or Euros or whatever your currency) does not fall into your lap by accident.

There is lots more we could add here – but perhaps the most important thing is knowing who your potential buyers are.

Even if it may be many years in the future, now is the time to appear on that buyers radar, to make connections with them, to network with them.

Knowing the largest players in your market and understanding their intentions is invaluable when it comes to finding buyers for your website.

#۲ Use Diversified Traffic Sources
Bloggers and online business owners boost about getting huge amounts of business from SEO, or Facebook or whatever the latest Hot Traffic method is.

But what if Google no longer likes your site or suddenly advertising on Facebook doubles in cost – where are you then?

Experienced buyers of websites and online investors will down value your website business if most of your income/traffic comes from one source.

Having most of your traffic coming from a single source leaves you vulnerable to future changes in search engine algorithms, increased competition, and other factors.

Diversity in traffic is also a factor that search engine algorithms increasingly consider more and more.

You should try to get traffic from a multitude of the following sources:

Search (Google, Bing, Yahoo!, etc.)
Social Media (Facebook, Reddit, Twitter, YouTube, etc.)
Direct
RSS Feeds
Partner Websites
Other Industry Specific Blogs
Industry Specific Forums
PPC Ads
#۳ Create Unique Evergreen Content
Over the past few years, online marketing has shifted from ‘outbound’ to ‘inbound’ marketing. For you, this means that you must educate your customer, not just sell to him or her.

Unique content is one of the best ways to provide educational material about your industry, which informs the client and explores his needs and concerns. In addition, through such content, you can position yourself as an authority in your industry. Having a blog is one of the best ways to present your own content.

When possible, your content should also be “evergreen” – meaning it should preferably be on topics that are unlikely to change significantly in the future. Evergreen content will keep attracting visitors even in the long-term future and will keep generating new clients.

You can find many content writers for your business through freelance platforms such as:

Upwork.com
Freelancer.com
Guru.com
For an example of evergreen content check out this IncomeDiary post from 2012 – Thoughts On Success

Over 5 years later this one post still brings this website traffic every day!

#۴ Secure Domain variations | Major Social Media Extensions
With so many domain extensions available today it is difficult, not to mention impractical and costly to secure every domain extension.

Our advice – focus on securing at least the .com plus your local domain extension [e.g .co.uk and .com.au]

Then if you are serious about your brand also secure .net and .org

Website buyers are impressed and reassured if you own all the major domain extensions for your brand.

If you are a Startup, a great place to check both Domain Name combinations and social media username availability is NAMECHECKR

In test search below, you will see that the .com plus Twitter handle is not available – while the .net, FACEBOOK and YouTube extensions are.

how to increase website value

Website buyers like to see that you have secured your [brand name] in all the major social media channels.

Having a different username on Facebook compared to say Twitter or YouTube is not ideal.

Again being on every social media channel is impractical – focus on the BIG ones like Twitter, Facebook, YouTube, Pinterest and Linkedin. In short, establish yourself on the social media channels that your customers frequent most often.

A lot of social media can be automated – but we discourage anything spammy or BOTS crawling across the Internet auto liking certain hashtags!

Suddenly losing your Facebook or Twitter accounts because of spammy practices is a way to decrease website value!

A great way to automate your social media is to use IFTTT

For example, with IFTTT you can easily set INSTAGRAM up so that every time you do a post it also posts to Twitter, your Facebook page, and Pinterest account.

By automating your social media marketing and presence, you increase your website value faster.

#۵ Increase Website Worth Through Testimonials and Star Ratings

add website value using customer testimonials

Social proof is an essential persuasion tactic.

It creates trust with your customers, making it more likely that they will commit to making a purchase. It will also make the information you provide appear more reliable.

And there’s no better way to give social proof than by using testimonials and Star Ratings.

By placing testimonials on your website, you significantly increase your website value.

Customers relate to your brand more easily when they see active engagement coming from others like them.

Today’s evolved entrepreneur doesn’t just deliver a product – they deliver an experience!

How will buying from you differ from buying from a competitor?

It is that difference that will create the biggest increase in website value!

Scott Cook, co-founder of Intuit put it brilliantly:

“A brand is no longer what we tell the consumer it is – it is what consumers tell each other it is.”
This is why testimonials and endorsements are essential when building website value.

How Do You Get Testimonials?
In short – ask for them!

Follow up with customer satisfaction surveys that ask questions like:

What, specifically, was your favorite part of my product, and why?

If you were to recommend my product to your best friend, what would you say?

Of course, some customers will give you testimonials without asking – but the best policy is to ask.

You can add a link on your website where customers can provide their testimonial.

See the Expert Photography Submit Testimonial Page

Star Ratings are a slightly different subject and one that worries some entrepreneurs.

What if your competitor or a disgruntled ex-business partner decides to give you a nasty review?

Yes, that could happen – but most Star Rating services give you the opportunity to respond.

A website with thousands of 4 and 5-star reviews you will have a lot more website value than one without any star review scheme.

Accept it entrepreneur – transparency is essential in the modern business.

Businesses such as Amazon and Tripadvisor would not be the massive sites they are today without a Review Scheme.

TrustPilot and YELP are two of the biggest review sites.

Also, check out: 19 Online Review Sites for Collecting Business & Product Reviews

Want even more proof?

Check out useproof.com

This website helps deliver higher conversion rates on your website by displaying recent sales and opt-ins.

#۶ Get A Premium Domain Name
buy a premium domain name

Premium domain names are short, memorable, easy-to-spell names that end in popular extensions like .com. They cost more than normal domains (often a lot more) – because they are more likely to drive traffic to a website.

Also, when it comes to branding and authority – owning the generic keyword domain name (especially the .com) adds a lot of value to a business. You can use these Premium Domains to point at your main website or develop new websites on them that compliment your business. See also #8 below – Turn Your Website Into a Hub

My Own Experience:

Back in the early 2000’s, I was running a portfolio of successful lead generation sites in the home improvement niche. As that business became successful we invested in a number of generic keyword domains that added to the authority and reputation of our business. This strategy paid off handsomely when we eventually sold the business.

And it doesn’t even have to be an obvious strong generic term – check out this example:

SumoMe pays $1.5 million for Sumo.com domain name

Getting a premium domain that relates to your industry or products can give you a significant and lasting competitive advantage.

Quality domain names can also help your website achieve higher rankings in search engine results, giving you greater visibility and increasing your website value.

To purchase premium domain names, you can visit any of the following markets and search for key terms in your industry:

Flippa.com
Sedo.com
Auctions.godaddy.com
Register.com
Or a broker like lumis.com
Of all the suggestions we are making for increasing website value this one has one of the highest cost implications – but if you have a successful business and are serious about building a valuable brand this is still one of the best things you can do.

#۷ Inbound Link-building (Backlinks)
Getting back-links from reputable, high authority websites is a great way to build value. Overall, it helps you achieve two things.

First, getting back-links from highly reputable and authoritative websites makes your own domain more authoritative. Higher authority means you to rank higher in Search Engine results resulting in more traffic and greater revenue.

Second, back-links increase the diversity of your traffic sources directly by adding referral traffic.

That’s two benefits into one!

A good way to start link-building is to join the conversation on other blogs in your industry, provide valuable content to other websites in your industry through guest posts, and get links from partner sites. [ see #13 Guest Posts]

Related: Link Building – Without The SERP Risks

#۸ For Maximum Website Value Turn Your Website Into a Hub
A good copywriter friend of mine once told me that as soon as he discovered a winning product or offer he would ‘knock himself off”.

Success breeds copycats – and my friend’s strategy was that in this instance, he may as well “compete with yourself” by creating a related but not identical product. (It could be a superior product with better features and more expensive or even an inferior product with fewer features and cheaper)

A hub is the center of activity. If you can turn your website into the center for your industry, it will become a strategic asset. You can achieve this by providing access to vital resources about your industry through your site or a series of related sites.

In point 6 above – we emphasize the advantages of buying Premium Domains.

For example, if they are 6 main keywords that describe your product offering and you own most or all of them as .com’s you will be default be creating a HUB and recognized as the premier authority.

Education of the customer is essential.

Customer education can come in the form of your own content, links to other highly authoritative industry leaders, as well as a place where customers can come and discuss.

So long as customers can navigate to everything they would need from your website, you are achieving this goal.

Reality is there will always be those who will try to emulate you – and unless you have a patent-able concept it will be difficult to protect yourself from them. The successful entrepreneur knows this and will of course also do all they can to protect their Intellectual Property (IP)

Indeed another way to add website value is to create IP (Courses, software, systems) related to your websites. If you can show that you are doing this and successfully protecting yourself, buyers will be encouraged and more likely to make you a substantial offer.

Talking of copycats here is a brilliant 2.15 min video that is too good not to share.

#۹ Keep Good Records
keep good documentation

Prepare for your buyers’ due diligence – in particular financial, legal and website due diligence.

If you run your website keeping in mind you plan to sell it one day, this kind of information will be at your fingertips.

Keeping financial records for a website is relatively straightforward – just make sure that if for example, you have more than one website that all income attributable to each website is clearly defined in your accounting. Likewise with costs. This is essential if you only plan on selling some of your websites and not all of them.

Likewise keeping track of traffic and sources of traffic is pretty straightforward with Google Analytics.

Again, make sure if you have multiple websites that you can show each website’s traffic individually.

Are there any skeletons in the closet?

Disagreements with former business partners, disputes with suppliers? unpaid bills? unhappy customers?

Don’t be naive and think the due diligence process will not discover these ‘issues’.

Indeed nothing puts off a buyer more than that feeling you are trying to hide something.

A sensible buyer will require you to sign a disclosure making you liable for any undisclosed issues that come up after the sale is concluded. All the more reason to disclose everything remotely legal or negative – even if you think it is not that important.

In fact, disclosing issues is more likely to make a potential buyer feel confident in purchasing your website business.

Related: How To Sell A Website For The Most Money

 

…..

Final Thoughts!

To create a truly valuable website business you should:

a) Systematize and automate as many procedures as possible.

With the technology available it has never been easier to automate tasks. If you can show to potential buyers that you have been reinvesting profits in making your website more efficient and that they can reap the benefits when they buy your website, they will pay more for your website.

b) Remove Yourself

For a successful exit, you should be able to demonstrate that the business can operate without you.

A business that relies on an owner to succeed is going to sell for less than one that can operate without the owner.

You know you have a successful business when you can remove yourself and the business operates perfectly well without you.

Looking for a Website Broker?

Our grateful thanks to Logan Chierotti and the team at BizSold.comSM for their assistance with creating this article.

BizSold are masters at extracting website value with over 500 successful sales and 10 years of website broker

experience.

 

برای ایجاد یک کسب و کار وب سایت واقعا ارزشمند شما باید:

الف) سیستمی سازی و به حداکثر رساندن مراحل به صورت خودکار.

با استفاده از فن آوری در دسترس است هرگز آسان تر برای خودکار وظایف. اگر شما می توانید به خریداران بالقوه نشان دهید که درآمد خود را در ساخت وب سایت خود کارآمد تر نشان داده اید و می توانید از مزایای آن در هنگام خرید وب سایت خود استفاده کنید، آنها برای وب سایت شما بیشتر پرداخت خواهند کرد.

ب) خودتان را حذف کنید

برای خروج موفق، باید بتوانید نشان دهید که کسب و کار بدون شما کار می کند.

یک کسب و کار که به صاحب مالکیت تکیه می کند، برای فروش کمتر از یک است که می تواند بدون مالک عمل کند.

شما می دانید زمانی که شما می توانید خود را از بین ببرید، کسب و کار موفقیت آمیز است و کسب و کار کاملا بدون شما کار می کند.

به دنبال یک Broker وب سایت هستید؟

سپاسگزاریم از Logan Chierotti و تیم BizSold.comSM برای کمک به ایجاد این مقاله.

BizSold استادان در استخراج ارزش وب سایت با بیش از ۵۰۰ فروش موفق و ۱۰ سال تجربه وب سایت کارگزار.

منبع:https://www.incomediary.com/website-value

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *