به مردم کمک کنید تا سایت شما را در گوگل پیدا کنند

به مردم کمک کنید تا سایت شما را در گوگل پیدا کنند

به مردم کمک کنید تا سایت شما را در گوگل پیدا کنند

 

چه کسانی در جستجوی سایت شما هستند؟ به قسمت گزارش عملکرد (Performance report) در وبمستر مراجعه کنید.

آیا سایت شما برای کلماتی که انتظار دارید ، نمایش داده میشود ؟  جدول گزارش عملکرد را بر اساس تعداد بازدیدها مرتب کنید و ببینید آیا در جستجو برای جستجوهای مناسب نمایش داده می شود. اگر نه، شما باید سایت خود را بازسازی کنید تا برای این نمادها ظاهر شود. تعدادی نکته:

از متن استفاده کنید : عناوین و مطالب مهم را در تصویر ، ویدئو و انیمیشن یا فرمت ای دیگر به غیر از متن که گوگل به راحتی نمیتواند بفهمد قرار ندهید. اگر شما از عکس برای نام شرکت یا سایتتون استفاده میکنید ، حتما نام آن را در صفحه درج کنید.

سایت کاملی داشته باشید : همه مواردی که ارائه میدهید را ذکر کنید .گوگل هوشمند است ، اما ما نمیتوانیم حدس بزنیم چه چیزی را به ما نمیگوید.

به موارد فصلی یا زمانی دقت کنید : به عنوان مثال ، اگر یک فروشگاه بستنی که شکلات داغ را نیز به فروش میرساند ،دارید . مطمئن شوید که بستنی خود را در تابستان و شکلات داغ را در زمستان به کاربران برجسته تر پیشنهاد دهید ،زمانی که مردم در جستجوی بستنی هستند اگر روند جدیدی برای بستنی خاصی هست و شما در فروشگاهتان دارید ،آن را به طور برجسته مشخص کنید.

آیا بازدید مناسب برای کلمات مورد نظر را به دست آورده اید؟

در گزارش عملکرد prtformance ستون میانگین CTR  کلیک کنید تا بر این اساس لیست شما مرتب شود. سعی کنید با افزایش رتبه سایت خود ، میزان کلیک خود را افزایش دهید.  تعدادی نکته:

به سایت های دیگر توجه کنید : سایت خود را در مکان های مناسب در اینترنت مشاهده کنید. ببینید اگر می توانید در سایت های خبری محلی یا در سایر منابع مناسب ذکر شوید.

توصیفی باشید : از عناوین دقیق و توصیفی برای صفحات خود استفاده کنید. توصیه میکنیم تمرکز بر یک موضوع در هر صفحه داشته باشید.

سایت خود را به روز نگهدارید: اگر وب سایت رستوران شما از 1925 منو خود را به روز نکرده است، آن را به روز کنید.

 

Help people find your site on Google

  1. What users are searching for when they find your site? Open the Performance report for your site to see a list of search queries at the bottom.
  2. Are you appearing for the queries that you expect? Sort the table by impression count and see if you appear in search for the right queries. If not, you should restructure your site to appear for these queries. Some tips:
    1. Use text: Don’t put your important page titles or content in images, video, animations, or other non-text formats that Google can’t understand as easily. If you do use an image for your site or company name, include the name in the page text as well.
    2. Be complete: Mention everything that you have to offer. Google is smart, but we can’t guess what you don’t tell us.
    3. Be topical: For instance, if you run an ice cream store that also sells hot chocolate, be sure to feature your ice cream in the summer, and your hot chocolate (or coffee, or sandwiches) in the winter, when people won’t be searching for ice cream. If a new trend starts for kiwi ice cream and you have it in your store, feature it prominently.
  3. Are you getting visitors for these queries? Select and sort by “Average CTR”. Try to improve your click-through rate by making your site best in class. Some tips:
    1. Get noticed by other sites: Have your site mentioned in appropriate places online. See if you can get mentioned on your local news sites or in any other appropriate resources.
    2. Be descriptive: Use accurate, descriptive titles for your pages. We recommend focusing on one topic per page.
    3. Keep your site up to date: If your restaurant website hasn’t updated its menu since 1925, then update it; there aren’t a lot of customers searching for sarsparilla these days.

 

منبع : گوگل

مطلب در تاریخ 26 آذر 1397 به روز شده است

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.